جانستان ِ کوچک من

یک روزهایی روحم تب می کند. تب تند. آن وقت من دستپاچه میشوم و نمی دانم باید چه کار کنم.

هی تند تند آب ِ خنک می خورم . خودم خودم را پاشویه می کنم . سرِ روحم دست می کشم . نوازشش می کنم . گاهی بغلش هم میکنم اما...

تبش تند تر از این حرف هااست که با آغوشی و نوازشی سرد شود.

دستپاچه میشوم اما می دانم چاره اش چیست . باید خودم را غرق کنم میان یک مشت واژه ی تب دارِ داغ! آن وقت سرد میشوم، خنک میشوم ،هم خودم هم جانستان ِ کوچکم.

باید بیرون بریزم ، واژه هایِ تب دارِ توی سرم را. آن هایی که آتش میزنند جانم را و داغ می کنند جانستان کوچک مرا!

باید بیرون بریزمشان و دراز بکشم و روی آن واژه ها غلت بزنم تا جانستانم تب دار نماند.

نظرات 9 + ارسال نظر
عطیه سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://rahomah.blogsky.com

سلام فاطمه جان
جونت سلامت باشه. بنویس عزیزم. ما هم تا چشم داریم می خونیم.

چشم عزیزم.

مادرانه سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://madarestan.blogsky.com

مبارک...مبارک...جانستانت مبارک

خدا کنه مبارک باشه!

طلبه های ونوسی چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://venoosiha.parsiblog.com

محشر بود...

ممنونم عزیزم.

yeki شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

salam
hala chera janestan?
agar esme blog shabihe ketabe amirkhani nabood behtar bood
hala hamin ke esme janestan vool mikhoore too gooshemoon,blogam ba in esm mibinim
mesle esme ermiya ya mane oo
manzooram ine ke esmesh khalaghane tar bood behtar bood
janestani koochake shoma ke barash tabligh she dige janestane koochak nemimoone
taze khodesham tab dar mishe
taze baad taresh bayad fekri bara tabe janestane tab karde ham bokonid
tc

اویس یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

ا رب الحسین بحق الحسین اشف صدرالحسین بظهور الحجه

شوریده و شیدای توام
شیرینی رویای منی
تا به قیامت پای توام
دین منی، دنیای منی، آقای منی
باز با شهیدان تو یا حسین
باز بر سر خان تو یا حسین
باز به دلم حسرت کربلا
وای کربلا کربلا کربلا
*******
منزل نو مبارک هرچند ایام حزن اربابمان است.

دوست یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

چون سخن از دل برآید لاجرم بر دل نشیند..بخروش چون آتشفشان و بیفشان گدازه های روحت را تا بیاسایی در ساحل آرامش و امنیت.زیبا بود مثل همیشه

چراغ روشن شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://hadisenafss.persianblog.ir

به به مبارک است دوست جونی : )))

ابراهیم رحیمیان شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

قرار نبود وقتی تب میکنی بری دکتر و استامینوفن بخوری ! قرار بود واژه های تب آلودت را بیرون بریزی تا هم تو خنک شوی و هم جانستان و هم منتظران واژه های تب آلود .

ابجی مریم یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

Bayad khodam ra bebaram bekhabad,bayad bebaram suratash ra beshuyam,bebaram deraz bekeshad,deldariash bedaham ke fekr nakonad,beguyam ke migozarad,ke qose nakhorad,bayad khodam ra bebaram bekhabad,MAN KHASTE AST....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد